Monday, May 10, 2010

ჯეჯილი


მთავარი იდეა ამ პროექტით მოსწავლეები გაიგებენ რა არის ჯეჯილი? რა უშლის და რა ეხმარება ზრდა განვითარებაში?
მნიშვნელობა/ აქტუალობა მოსწავლეები დაინახავენ რა გზას გაივლის ჯეჯილი ვიდრე პური გახდება; თავთუხის რთული გზა პურამდე გაუჩენთ სურვილს ყაირათიანად მოიხმარონ ის,შეიძენენ მასალების მოძიების,ჯგუფური მუშაობის,საკუთარი ინტერესების მიხედვით ლიტერატურის შერჩევის, და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევებს.
მიზნები და შედეგები • ბუნ.II.1.ინტერესს იჩენს გარემომცველ სამყაროს კვლევის, სიახლეთა აღმოჩენის და შეცნობის მიმართ;
• აცნობიერებს გარემომცველ სამყაროზე ზრუნვის აუცილებლობას;
• ობიექტების კლასიფიცირებას მათი მახასიათებლების მიხედვით;
• ახასიათებს და აჯგუფებს მცენარეებს მათი გამოყენების სფეროების მიხედვით;
• ქართ.II.1.მოსწავლე ადეკვატურად რეაგირებს მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში;
• ს.გ.II.10.მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებებში;
• მუს.II.4.მოსწავლე მიმართავს გამოსახვის სხვადასხვა ფორმებს განწყობის გადმოსაცემად.


შეფასების საგანი კრიტერიუმები დაბალი საშუალო მაღალი
ინფორმაციის მოძიება ისტ–სა და ბიბლიოთეკაში ვერ მოახერხა მასალის მოძებნა მოიძია მცირე მასალა მოიძია სრულყოფილი მასალა(ტექსტი, სურათები)
ზეპირი პრეზენტაცია ვერ მოახერხა პრეზენტაცია პრეზენტაციისას არ იყო სწორი ფორმულირებები იყენებს საინფორმაციო საშუალებებს (პოვერ–პოინტში)
შერჩეული როლის ადეკვატურად შესრულება(მთლიან ი შთაბეჭდილება) მინიმალურა დ არის მიღწეული დასახული მიზანი მოთხოვნა ზოგადად გათვალისწინებლია. ყველა მიზანი სრულად არის მიღწეული.



რა ცოდნას უნდა ფლობდნენ მოსწავლეები წინასწარ • ტექსტის წაკითხვა და გააზრება;
• უფროსების დახმარებით ისტ–ში ინფორმაციის მოძებნა;
• ჯგუფური მუშაობის გამოცდილება(ასაკის შესატყვისად);
• მხატვრული კითხვის, ცეკვის, სიმღერის გამოცდილება;•
რა სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსია საჭირო საბავშვო ლიტერატურა:1. ი. გოგებაშვილის,,ბუნების კარი“
2.გ.ჭიჭნაძის, მ. მრევლიშვილის, ნ.დუმბაძის საბავშვო ლექსები და პიესები;
3.კომპიუტერი;
ისცენირებისათვის საჭირო ატრიბუტები; კოსტუმები სარეველებისათვის, მინდვრის ყვავილებისათვის, ჯეჯილის, ჭიამაიას და თაგვებისათვის, ფარდა და სხვადასხვა დეკორაცია.
სასწავლო პროექტის მსვლელობა • რამოდენიმე თემიდან ერთის არჩევა;
• საკითხთან დაკავშირებული ინფორმაციის მოსაგროვებლად მოსწავლეთა დაჯგუფება;
• ინფორმაციების მოგროვება;
• სცენარის დაწერა ინსცენირებისთვის;
• მოსწავლეთათვის როლების განაწილება;თითოეულს ეძლევა დავალება: ა)სარეველა მცენარეები, ბ)ჯეჯილი, გ)თაგვები, დ)მინდვრის ყვავილები,ე) მზე და წვიმა;
• ჯგუფებში მოვალეობების– გადანაწილება;(პასუხისმგებელი,შემსრულებელი);
• ინსცენირებისათვის ტექსტების,ცეკვების და სიმღერების მომზადება;
• პრეზენტაცია–ინსცენირება;
• პროექტის შემაჯამებელი შეფასება.

სასწავლო პროექტის მსვლელობის გეგმა
# შედეგების მისაღწევად განხორციელებული ქმედებები საქმიანობების გაწერა დროში საქმიანობის განმახორციელებელი მოსწავლეები საქმიანობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი საქმიანობის შესაბამისი რესურსები
1 თემის არჩევა 2.05.10 მთელი კლასი მასწ–ლი დაფა, ცარცი
2 ჯგუფების დაკომპლექტება 2.05.10 მთელი კლასი მასწ–ლი
3 ინფორმაციების მოძიება 2.05–დან 9.05–მდე მოსწავლეები და მშობლები მასწ–ლი სურათები,ლექსები,სტატიები
4 სცენარის დაწერა 10–დან 15.05–მდე მასწ. და მოსწ–ბი მასწ–ლი მოძიებული მასალა
5 როლების განაწილება 16.05.10 „ მასწ–ლი შესაბამისი ტექსტები თითოეულისათვის
6 ინსცენირებისათვის მზადება 16.05დან16.06–მდე მოსწ–ი და მასწ–ი მასწ–ი და მშობლები გვირგვინები,კოსტუმები,და სხვადასხვა ატრიბუტები
7 პრეზენტაცია 17.06–ში მოსწ–ი შესაბამისი დეკორაციით მორთული დარბაზი,ფორტეპიანო.

No comments: